Τελευταία Τεχνολογία: Το Μετρό του Μέλλοντος

Έχουν υπάρξει πολλά σενάρια και αμέτρητες ταινίες για το πώς οι άνθρωποι οραματίζονται το μέλλον. Τα περισσότερα σενάρια θέλουν ιπτάμενα αυτοκίνητα στον ουρανό και την δυνατότητα τηλεμεταφοράς. Κάποιες φορές η πραγματικότητα δεν απέχει και πολύ από αυτά τα σενάρια, όπως απέδειξε για άλλη μια φορά η Κίνα – dinero inmediato online.

Με την πιο σύγχρονη τεχνολογία διαθέσιμη, η Κίνα κατάφερε να δημιουργήσει ένα απόλυτα αυτόνομο μέσο μαζικής μεταφοράς. Το συγκεκριμένο μέσο δεν χρειάζεται ούτε οδηγό, αλλά ούτε και ράγες. Αυτό το μετρό θα τεθεί σε λειτουργία πολύ σύντομα και μας δίνει μια γεύση από το μέλλον της ανθρώπινης μεταφοράς.

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Το νέο μετρό ονομάζεται Autonomous Rail Transit και είναι μοναδικό στην σειρά του. Συνδυάζει όλα τα χρήσιμα χαρακτηριστικά του μετρό, του λεωφορείου και του τραμ. Με αυτό το μετρό οι άνθρωποι θα μπορούν να ταξιδεύουν με ασφάλεια, στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Σε όλες τις πλευρές αυτού του μετρό υπάρχουν φυσικά αισθητήρες οι οποίοι ανιχνεύουν την απόσταση στο δρόμο αλλά και τυχόν εμπόδια που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κάποιο ατύχημα. Ουσιαστικά αυτό το μετρό μπορεί να διακρίνει τα πάντα γύρω του, από κάποιο άλλο όχημα έως και κάποιον άνθρωπο ο οποίος έχει μπει στην πορεία του.

Αυτήν την εντυπωσιακή τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης την έχει αναπτύξει η κινεζική σιδηροδρομική εταιρεία CRRC η οποία έχει χρησιμοποιηθεί σε αυτό το εγχείρημα. Η ίδια τεχνολογία επιτρέπει σε αυτό το μετρό να κινείται χωρίς την χρήση μεταλλικής ράγας. Αντ’ αυτού, έχουν τοποθετηθεί τροχοί από ελαστικό πάνω σε κάποιες ράγες οι οποίες είναι εικονικές.

Το Μελλοντικό Πλάνο

Αυτό το εντυπωσιακό μετρό ART άρχισε να αναπτύσσεται στην Κίνα το 2013 και υπολογίζουν ότι θα ενταχθεί στο σύστημα μεταφορών τους το 2018. Η αρχή θα γίνει στην πόλη Zhuzhou στην επαρχία Χουνάν.

Το κάθε μετρό θα αποτελείται από 3 διαφορετικά βαγόνια και το μήκος του θα είναι πάνω από 30 μέτρα. Το μέτρο θα χωράει έως και 307 επιβάτες. Το συγκεκριμένο μέτρο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 70 χιλιόμετρα την ώρα και θα μπορεί να διασχίσει 25 χιλιόμετρα, αφού θα έχει φορτιστεί μόνο δέκα λεπτά.

Κόστος Συντήρησης και Λειτουργίας

Οι κατασκευαστές του υποστηρίζουν ότι θα είναι φθηνότερο από το κανονικό μετρό dinero urgente con asnef, τόσο στην συντήρηση όσο και στο εισιτήριο που θα πληρώνει το επιβατικό κοινό. Θα είναι σίγουρα πιο εύχρηστο από ένα λεωφορείο και πιο ευέλικτο από ένα τραμ. Αυτός ήταν άλλωστε και ο αρχικός του σκοπός.

Οι πολίτες έχουν ήδη αρχίσει να αγκαλιάζουν αυτό το νέο εγχείρημα και δηλώνουν ενθουσιασμένοι με το νέο αυτό μέσο μεταφοράς. Η Κίνα όπως και πολλές άλλες χώρες του κόσμου αντιμετωπίζει ένα σημαντικό πρόβλημα στις μεταφορές το οποίο μπορεί να λυθεί με την εμφάνιση αυτού του νέου και καινοτόμου μέσου μεταφοράς.

Αν αποδειχτεί πρακτικό και αποτελεσματικό, το σίγουρο είναι ότι δεν θα αργήσει να έρθει και στην Ευρώπη. Ίσως μάλιστα κάποια στιγμή να κάνει την εμφάνισή του και στους αθηναϊκούς δρόμους. Το ερώτημα είναι αν οι Έλληνες πολίτες θα εμπιστεύονταν ένα μέσο χωρίς οδηγό, με σκοπό να τους μεταφέρει στις δουλειές τους με ασφάλεια κάθε πρωί.